11. maj 2012

1. teden = 1. DIY!


 Najprej vam postrežem s kolažem slikic s Pinteresta, ki je ena veliiika zakladnica idej in pogost vzrok ohanja in ahanja v zadnjem času. Končno so se iztekli dnevi mojemu punčkastemu stilu in moja omara dobiva nove stanovalce - počasi izgrajujem stil nežne ženskice. Zasanjane, romantične, razigrane in na trenutke nagajive.

 Prvotni plan je vključeval reciklažo enih izmed mnogih pozabljenih kosov jeansa iz moje omare, a se je izkazalo, da so bili vsi pozabljeni z razlogom, zato sem izbrala nov par kratkih jeansk in jim napovedala plastično operacijo. Čipka, ki sem jo uporabila, je iz globin omare moje drage mami. Stara je toliko kot jaz ali celo leto več - nekje naj bi se skrival še en identičen košček, a se prejšnji vikend ni odločil pokukati v svet, tako da se ob morebitni najdbi obeta še prenova kakšne majčke.
 Torej; kolaž mojega izdelka. Devica v meni je nadvse zadovoljna, saj so šivi tudi z notranje strani videti povsem vzorno in estetsko. Zabadanje igle v tkanino je resnično popeljalo moje možgančke na pašo in pozabila sem že, kako sladek občutek je, ko končaš svoj "unikat". Prvi teden s prvim projektom je uspešno pripeljan do konca, v svoj dnevnik pridno čečkam nove ideje in pripravljam projekt drugega tedna. 

Ni komentarjev: