7. december 2011

Karite meets Mandelj


 Moje ustnice so precej nezahteven del telesa ... Malo več pozornosti potrebujejo samo v zimskem času, ko jim prijazno privoščim razvajanje s tisoč in enim vazelinom. Tisoč in enim predvsem iz praktičnega razloga, ker mi v košarici glossov, balzamov in vazelinov vedno uspe izbrati prav tiste najbolj pustolovske primerke, ki najraje raziskujejo temne kotičke najglobljih žepov, se podajo na sprehode pod posteljo, ostajajo doma doma, ko sem dejansko doma, doma, kadar sem v službi, precej radi pa tudi gostujejo pri ljudeh, ki jih sicer obiščem enkrat na deset let. Tako se je prenašanje vsaj treh izdelkov za nego ustnic v eni (torej moji) torbi že večkrat izkazalo za dobro idejo (tu in tam odpove tudi ta metoda, poredneži se pred mojo raziskujočo roko veselo zavlečejo v enega izmed "nepogrešljivih skrivnih" žepkov in skrivaj umirajo od smeha). V vrste svojih vazelinov sem ravno včeraj poslala okrepitve in se z njimi že zjutraj igrala Hide and Seek - izgleda, da jih je veteranski gloss že vpeljal v skrivalnice s posebnimi pravili ("Tudi, če te pokliče, se ne oglasi. Nikakor!"). Karitejevo maslo z neskončno luštnim roza pokrovčkom in Bio balzam za ustnice v mini tubici sta se tako pridružila staroborcu Pomarančnemu cvetu. In zvečer sem v intimni razsvetljavi čokoladne svečke Karitejevo gospodično predstavila moški različici - Mandlju. In ko Karite sreča Madelj, zdrsneta v dooolg in sladek poljub ;) Nova ljubezen na obzorju.

Ni komentarjev: