5. december 2011

Charging ...

 Še vedno je pol veselja zaradi partyja povezanega s pripravami in pričakovanjem. Podobno kot cel december uživam v takšnih in drugačnih božičkastih vonjih, peki piškotov, okraskih, lučkah, izbiranju in zavijanju daril in ostali decembrski must do listi, tako izgleda tudi moj čas pred partyjem. Že samo sestavljanje outfita, kombiniranje pisanih žabic in toplih ovčk, izbiranje oblekice, nakita, tehten premislek, koliko make up-a, kjer se celo za žuranje držim svojega števila tri - tekoči puder, vijolična maskara in malce star dust senčke na kotičke vek. Nato zaradi preteklih izkušenj pripravljen še survival kit za v čukovo torbo (najbrž sem ena redkih žensk, ki na party noče vzeti torbice in tako vso "dodatno opremo" stlači v torbo svojega dragega): ogromna kapa s še večjim roza cofkom, mobitel za potencialni klic v sili in posodica za lečke. Pogled na DJ-ja med pripravami, na kaos, ki ga to prinese s seboj in luštna posledica, da sem lahko cel dan sama svoj DJ, ker so slušalke skoraj prilepljene na njegovo glavo in tako imam čast, da upravljanje z zvočniki pripada izključno meni.
 Pa vožnja v neznano z neznanim parčkom, po meni tako ljubi primorski avtocesti in po popolnoma neznanih gozdnih ovinkih okrog Postojne in Unca. Zapestnica, ki prijetno lepi tudi dlake na rokah in je že nepogrešljiva oblika vstopnice, je tokrat celo pasala k mojemu črno-belemu outfitu in krasno poepilirala območje okrog zapestja. Malce metuljčkov v želodcu pred njegovim nastopom in akcija :) Slikanje, snemanje, plesanje, ponudba za lajno ali dve (damn, jaz bi rajši kitaro), ogromno vode in sprostitev do konca. Tukaj očitno delujem podobno kot mobitel - izprazni baterijo popolnoma do konca, da se bo kasneje kvalitetno napolnila. Ko začne baterija s tistimi hudo nadležnimi opozorilnimi signali utrujati, da je prazna, ko se osvetljenost ekrančka zmanjša na polovico, se tudi jaz zavlečem na ramo svojega čuka in se zakopljem v njegovo perje. In ko naju pozno jutro le prinese nazaj v toplo in (predvsem) tiho gnezdo, tudi moj ekranček ugasne. Zdaj pa novim izzivom naproti ;)

Ni komentarjev: