9. november 2011

Just wondering ...

 Naj mi nekdo pokaže pametnjakoviča, ki je izjavil, da se maščobe ne izgublja lokalno. Zdravo jem, športam, ukvarjam se sama s sabo na tisoč in en način ... in kaj je rezultat? Koščena kolena?! Hvala lepa, danes sem si pridelala krasno podplutbo, ko sem se stegovala do okna in si pri tem pomagala s kolenom. Izgleda, da zapuščam klub kameljih kolen, ki sva mu z mami pripadali vsa ta leta. In ponovno dokazujem sama sebi (saj ne, da je dokaz potreben) in ostalim, da pri meni redkokaj teče po ustaljenih tirih - tako se moja vadba prične kazati na najbolj nenavadnih mestih, s precej neestetskimi dodatki; podplutbami. Prijetna tolažba je le to, da so noge v teh jesenskih dneh varno skrite pod žabicami in visokimi nogavičkami, tako da socialna ne bo imela razloga, da bi potrkala na vrata in zaslišala mojega moškega, kaj počne z mano ;)
 Sicer je tek še vedno moja prva ljubezen. Končno sem uspela natrenirati in okrepiti gleženj, tako da je pripravljen sodelovati tudi pri podvigih v naravi (beri: po ljubljanskih pločnikih), zato sem se danes podala na uvodno spoznavanje bližnjih ulic ter se naužila svežega smoga. Precej neverjetno je, kako se 20 minut teka zunaj razlikuje od dobre ure na tekalni stezi - so called kondicija, ki bi jo naj imela, se je potuhnila in se pretvarjala, da sploh ne obstaja, se je pa kar naenkrat oglasilo precej novih mišičnih skupin, ki se mi niso javile že od poletnih tekov ob morju (drage moje, me veseli, da ste še tam, v prihodnje bi vas prosila le, da ste malce bolj uvidevne, in se ne derete druga preko druge). Če obstaja možnost, da se izognem jutrišnjemu prebujanju, jo bom z veseljem izkoristila, ker imam občutek, da tole trimčkanje po Zaloški ne bo ostalo brez posledic. Po športanju je seveda na vrsti razvajanje, tokrat sem si energijo povrnila z grškim jogurtom, banano in medom. Sledi čohanje in stiskanje v toplem objemu. In topel čokopuding, ker sem pač njegova najljubša punca ;)

Ni komentarjev: