16. november 2011

DJ, play my favorite song!

 Sredi noči me zbudi tvoja roka, ki se samodejno ovije okrog mojega pasu in me potegne bližje.
Dotik tvoje tople kože in občutek, ki mi ga daje tvoj objem, me v trenutku ponovno odnesejo na sprehod po sanjah. Po sanjah, v katerih si še vedno z mano, kjer me še zmeraj tesno objemaš in paziš name pred vsemi morastimi vsiljivci in deliš z mano cukraste trenutke. Imaginarni svet ali realni, prav vseeno je, saj je moja dlan vedno varno pospravljena v tvoji in ti se spretno prilagajaš vlogam, ki ti jih prinese vsaka situacija posebej. Tudi tistim, ko jaz zavzamem pozicijo protagonista in tebi preostane le še antagonist - včasih mora biti tudi tako, pomembno je le to, da nikoli ne izpustiš moje roke. 
 Ker v dlani mojega DJ-ja živi glasba; takšna, ki ljubkuje, tolaži, pomirja, vznemirja, razveseljuje, objema in poljublja. Vse to je ujeto v enem samem čustvenem setu - ne tistem klasičnem, ki traja uro in pol, temveč takšnem, ki preskoči name ob tvojem dotiku. Set, ki se dnevno spreminja in modificira na še malce višji nivo, v katerega nenehno dodajaš elemente občutkov in dogodkov, ki so zaznamovali tvoj dan. Set, v katerega vpletaš mene, sebe, naju. Ritem iz optimizma in ljubezni nasmeje megleno jutro in za trenutek spremeni odejo v tvoj objem.

1 komentar:

Izgubljena. pravi ...

Slikca je ču-do-vi-ta!